Bij ons staat de cliënt centraal. Alles moet om u draaien. Heeft u een vraag over een gaande zorgproces die is gelinkt aan ons? Dan zoeken wij dit met alle liefde voor u uit. Maar ook met algemene vragen waar u zich geen raad mee weet kunnen wij u op weg mee helpen, om u bij de juiste instantie te krijgen.
Wij staan voor laagdrempelige zorg. Dit betekent dat u met een simpel telefoontje kunt laten weten dat u graag zorg zou willen ontvangen. Het liefst zouden wij iedereen helpen die bij ons aanklopt voor hulp, echter zijn hier bepaalde procedures aan gebonden. Deze lichten wij graag toe tijdens een intakegesprek.
De kwaliteit van de zorg speelt een cruciale rol bij ons. Wij kijken dan ook met welke medewerker u de beste match heeft die de zorg voor u kan dragen. Om deze zorg te kunnen waarborgen beschikken wij over personeel met expertise op verschillende gebieden zoals: verzorgenden, huishoudelijke hulpen en begeleiders.
Op kantoor evalueren wij vaak de zorg die wordt geleverd. Zijn de cliënten tevreden is een hamvraag. Zo ja, dan blijven we zo doorgaan. Zo nee, wat kan er anders gedaan worden? Dit zijn allemaal feedback momenten voor onszelf waardoor wij de kwaliteit kunnen waarborgen.
Motivatie, betrokkenheid en vriendelijkheid van het personeel spelen ook een belangrijke rol hierin. Iedereen moet voor dezelfde volle 100% gaan, zodat iedereen dezelfde inzet toont en dezelfde kwaliteit kan leveren.