DUOFUNCTIE: HR- EN OFFICEMEDEWERKER

Doel van de functie

De hr- en officemedewerker voert alle hr- en officetaken binnen de organisatie uit. Deze medewerker levert een actieve bijdrage aan het up-to-date houden van het hr-beleid, en zorgt voor een gezonde en veilige werkomgeving voor de medewerkers. Deze functie heeft een hoog afwisselingsniveau en is allesbehalve eentonig.

Profiel

De sollicitant moet op z’n minst een hbo-studie hebben afgerond. Werkervaring is een pre, maar niet vereist. Wat verder welkom is:

1. Ervaring met juridische hr-vraagstukken.
2. Een zelfstandige en onderzoekende houding.
3. Goede communicatieve skills om met medewerkers en externe partijen te communiceren.
4. Snel kunnen schakelen tussen taken.
5. Stressbestendig – gezien de functie veel verantwoordelijkheden heeft met een hoog afwisselingsniveau.

Werkomgeving

De sollicitant komt terecht in een kleinschalige multiculturele zorGanisatie. De zorGanisatie heeft een leuke, en informele werksfeer en zeer korte lijnen. Alle afdelingen bevinden zich in één centrale ruimte om de communicatie zo laagdrempelig mogelijk te houden.

Omschrijving functie

Hr: Uitzetten van vacatures, houden van sollicitatiegesprekken, in- en uitdiensttredingsadministratie medewerkers, verlof- en verzuimadministratie (Wet verbetering poortwachter), functionerings- en beoordelingsgesprekken, hr-gerelateerde (juridische) vraagstukken oppakken, bijscholing voor medewerkers regelen en het coachen van medewerkers.

Office: Beheren van apparatuur op kantoor (externe hulp is inzetbaar in complexe gevallen), leggen van contacten met externe partijen (bijv. opvragen offertes en inwinnen adviezen) en verder een algemene vraagbaak zijn binnen de organisatie.

Plaats in organisatie

• Middenmanagement.
• Rapporteert aan de directie.
• Werkt nauw samen met de financiële-administratie, de zorgadministratie en de zorgplanner.

Functie-eisen

• Minimaal een afgeronde bacheloropleiding: HRM/P&A/P&O/Business Management/of vergelijkbaar.
• Kennis van de Nederlandse wet- en regelgeving (pre).
• Kennis van de cao-VVT (pre).

Arbeidsomstandigheden

Lichamelijke belasting: licht.
Geestelijke belasting: gemiddeld/hoog.
Werkomgeving: kantoor.

Arbeidsvoorwaarden

Schaal: FWG 50.
Brutosalaris p.m. o.b.v. 36 uur p.w.: min.: € 2.468,58,- — max.: € 3.582,26,-.
Sec. arbeidsvoorwaarden: volgens cao-VVT.
Arbeidstijden: 9:00 – 17:30 uur.
Arbeidsdagen: ma/wo/vr (bespreekbaar).

Duur

De positie is in eerste instantie voor 6 maanden. Bij tevredenheid kan het met 9 maanden verlengd worden en als laatst 12 maanden. Daarna mogelijk een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd. Tussentijds wordt er steeds geëvalueerd of er verdergegaan wordt.

Looptijd

Deze vacature staat open tot 31 januari 2020. Daarna wordt de poule gesloten en worden de kandidaten geselecteerd. Het eerste gesprek vindt plaats via Skype.

Solliciteer meteen via hier.

Over ons

D.O.Z. Thuiszorg staat garant voor een optimale-, schone- en efficiënte dienstverlening tegenover haar cliënten. Deze diensten staan open voor iedereen, ongeacht afkomst, leeftijd of sociale kring mits u hiervoor geïndiceerd bent. Lees verder >>

Wat is thuiszorg?

Thuiszorg heeft meerdere dimensies. Dit kan zijn: verzorging- of verpleging aan huis of hulp bij de huishouding. Lees verder >>

Contactgegevens

Postadres
D.O.Z. Thuiszorg
Putselaan 60 unit 2
3074 JC Rotterdam

Bezoekadres
D.O.Z. Thuiszorg
Putselaan 60 unit 2
3074 JC Rotterdam

T: 010 – 244 98 38
F: 010 – 846 97 56

info@dozthuiszorg.nl

Website ontwikkeling door JVH webbouw JVH webbouw